Bonaire - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Rianne Wetering - WaarBenJij.nu Bonaire - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Rianne Wetering - WaarBenJij.nu

Bonaire

Door: Rianne

Blijf op de hoogte en volg Rianne

19 September 2007 | Nederland, Amsterdam

Ik weet dat velen van jullie met smart wachten op een mooi verhaal over mijn 9 daagse intensieve, hardwerkende, uitputtende reis naar Bonaire ! Helaas helaas, zullen jullie nog eventje moeten wachten (de gebeurtenissen laten zich namelijk nog niet echt heel makkelijk grijpen in pakkende zinnen....), maar om vast een voorproefje te geven, ga ik NU een aantal mooie fotootjes plaatsen!! Enjoy... like I did!

Deze foto's kun je bezichtigen op:

www.riannevdwetering.hyves.nl

  • 20 September 2007 - 01:01

    Stagiaire:

    Leuk dat je naar Bonaire gaat, een goede keus! Maar jij ziet wel veel van de wereld met je reizen! Zin in een drankje als je hier bent? ;-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Rianne

Met mijn hoofd in de wolken en de wereld aan mijn voeten.....

Actief sinds 11 Juni 2006
Verslag gelezen: 236
Totaal aantal bezoekers 45197

Voorgaande reizen:

16 Juni 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: