Met broer en zus naar Zuid-Afrika - Reisverslag uit Johannesburg, Zuid-Afrika van Rianne Wetering - WaarBenJij.nu Met broer en zus naar Zuid-Afrika - Reisverslag uit Johannesburg, Zuid-Afrika van Rianne Wetering - WaarBenJij.nu

Met broer en zus naar Zuid-Afrika

Door: Rianne

Blijf op de hoogte en volg Rianne

21 November 2007 | Zuid-Afrika, Johannesburg

Lieve allemaal,

Een verhaal over deze geweldige reis staat helaas nog niet op papier, maar gaat zeker komen. Een bijzondere ervaring die ik heb mogen delen met Meta en Remco, fantastisch!!
Om vast een beetje in de stemming te komen, nodig ik je bij deze van harte uit om vast wat foto's te bekijken op:

http://riannevdwetering.hyves.nl/fotos

en dan zal het verslag zeker snel volgen.

Heel veel liefs Rianne

  • 21 November 2007 - 14:27

    Danny:

    Ik had ze al gespot! Wat een heerlijk leventje heb jij, je staat er weer stralend op oudje! Geniet ervan, maar dat doe je zo te zien al met volle teugen!

    xx

  • 25 November 2007 - 18:55

    Re:

    Heej! Wat gaaf zeg! Staat je goed, zo'n slang! Ik ben benieuwd naar je verhalen! Tot snel! Liefs re

  • 17 Januari 2008 - 18:50

    Imke:

    ik zeg...tis weer tijd voor een nieuw verhaal!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Johannesburg

Rianne

Met mijn hoofd in de wolken en de wereld aan mijn voeten.....

Actief sinds 11 Juni 2006
Verslag gelezen: 325
Totaal aantal bezoekers 45197

Voorgaande reizen:

16 Juni 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: