Buikje begint aardig te groeien! - Reisverslag uit Bodrum, Turkije van Rianne Wetering - WaarBenJij.nu Buikje begint aardig te groeien! - Reisverslag uit Bodrum, Turkije van Rianne Wetering - WaarBenJij.nu

Buikje begint aardig te groeien!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Rianne

21 September 2006 | Turkije, Bodrum

Wilde jullie deze foto's toch ook niet onthouden!

Over nieuw leven gesproken.... Het buikje begint al aardig te groeien zoals jullie kunnen zien :)

  • 21 September 2006 - 16:22

    Kyra:

    Ehm??? bedoelde je niet zo'n smiley achter t stukje ;) offe is er iets dat ik niet weet...

  • 21 September 2006 - 16:28

    Jeroen:

    Mijn vakantiemamma hè ;)

  • 21 September 2006 - 17:56

    Geja:

    Rian, óf je hebt teveel Doner Kebab gegeten, óf er is iets wat je me niet verteld hebt...het eerste lijkt me het meest waarschijnlijk;) Trouwens, je moet mijn buik eens zien...heb een voetbal ingeslikt;)

  • 21 September 2006 - 18:16

    Rian:

    Uhm....moet ik verbaasd zijn of houd je ons allemaal even heel goed voor de gek??!!

  • 21 September 2006 - 21:11

    Willem:

    Als je mij er maar buiten laat ;-)

  • 22 September 2006 - 11:45

    Britt:

    Hahaha, kon niets terugvinden in al je vorige berichtjes en heb toen zelfs Audrey nog even gebeld om te vragen of ik iets gemist had. Maarre, je hebt zo te zien wel een erg goed leven daar! Hoorde van Audrey dat je volgende maand naar huis komt. Dan weer een keer iets afspreken? En dan weer niet stiekem snel vertrekken hè?!

    x Britt

  • 22 September 2006 - 15:01

    Henk:

    Rianne! Wat is dat nou met je buikje?? Joost en ik zijn heel benieuwd of je nou zwanger bent of dat het een grap is! Dikke kus Henk

  • 22 September 2006 - 15:40

    Luca:

    Ghehe...mee jou blijf je ook lachen!!!

    xx Luca

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Turkije, Bodrum

Rianne

Met mijn hoofd in de wolken en de wereld aan mijn voeten.....

Actief sinds 11 Juni 2006
Verslag gelezen: 155
Totaal aantal bezoekers 45207

Voorgaande reizen:

16 Juni 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: