Grapje!! - Reisverslag uit Bodrum, Turkije van Rianne Wetering - WaarBenJij.nu Grapje!! - Reisverslag uit Bodrum, Turkije van Rianne Wetering - WaarBenJij.nu

Grapje!!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Rianne

25 September 2006 | Turkije, Bodrum

Geweldig te merken welke reacties er losgemaakt zijn haha, maar het was een grapje!!!!

Nee hoor, een tijdje geleden was ik hier naar de markt met dat jurkje aan en kreeg ik op 1 middag wel van 5 verschillende Turken de vraag of ik een baby in mn buik had.... İedereen hier lachen natuurlijk. Foto's gemaakt en even een check of meerdere mensen het geloven ;)

Liefs aan allemaal!

(nog 5 nachtjes slapen :)!!!)

  • 25 September 2006 - 08:43

    Jeroen:

    ja een maar wel een goeie :D leek er best wel op :P

    ciao uit 't steeds kouder wordende nederland xxx

  • 25 September 2006 - 15:38

    Luca:

    Ahhh, had nog zo gehoopt dat het........;)

    xx

  • 25 September 2006 - 17:31

    Frits:

    van jou was? :-)

  • 26 September 2006 - 19:22

    Ria:

    hoi meis, dacht al dat het een grap was, anders had er wel iets van je ouders bij gestaan... Bij mij is de kinderkamer ook nog niet ingericht... x ria

  • 27 September 2006 - 13:27

    Maudie:

    Beetje de boel shockeren...
    Goed om te horen dat het lekker gaat. En inderdaad bijna jarig. Wordt een leuk feestje daar lijkt me. Jammer dat ik er niet bij kan zijn, maar we halen de schade nog wel in. ONze post zal helaas niet op tijd zijn, forgive us. Houd wel de brievenbus in de gaten, want er komt iets aan. Verder zullen we ons tegoed doen aan taart (aan mij goed besteed) en zullen we uit volle borst zingen (iets minder succesvolle actie waarschijnlijk, maar goed bedoeld). Geniet van je verjaardag in jouw Turkije. We spreken elkaar. Dikke kus, Maudie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Turkije, Bodrum

Rianne

Met mijn hoofd in de wolken en de wereld aan mijn voeten.....

Actief sinds 11 Juni 2006
Verslag gelezen: 86
Totaal aantal bezoekers 45204

Voorgaande reizen:

16 Juni 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: