Thuiskomen... - Reisverslag uit Istanbul, Turkije van Rianne Wetering - WaarBenJij.nu Thuiskomen... - Reisverslag uit Istanbul, Turkije van Rianne Wetering - WaarBenJij.nu

Thuiskomen...

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Rianne

21 Februari 2007 | Turkije, Istanbul

Bericht verwijderd.

  • 21 Februari 2007 - 01:21

    Jonna:

    Heel mooi geschreven meis........... ik ben er stil van, het is ook weer zo herkenbaar.
    Vandaar dat je zo laat ging slapen;) Nou ik ga naar mn werk hahaha!

    kus

  • 21 Februari 2007 - 08:28

    Michiel:

    Wat klinkt dit herkenbaar als je ook in het toersisme werkt. al had ik de woorden niet kunnen vinden.
    Ik heb dit met Malta..
    he succes met het krijgen van je antwoorden in de toekomst!
    XX Michiel

  • 21 Februari 2007 - 09:15

    Caroline:

    Doe gewoon waar jij je het prettigst bij voelt en gelukkig bent op dat moment. Leef van dag tot dag en kijk gewoon wat er weer op je pad komt! Dan komen de antwoorden op den duur vanzelf. En als het zover is, pakken ze jouw ervaringen en jouw herinneringen nooit meer af! Dit is mijn motto! XXX

  • 21 Februari 2007 - 12:29

    Myrna:

    Hoi Rianne,

    Als ik er even op in mag haken na dit hele mooie bericht. Wat kan jij schrijven zeg!! echt goed.
    Maar zo heeft iedereen dat wel met een andere plaats en met geliefdes...Bij deze heb je een goede keus gemaakt om de wereld rond te gaan vliegen, je komt op heel veel plaatsen en dan kom je er vanzelf achter waar jij je echt thuis voelt. Waar je altijd op terug kan vallen en je geborgen voelt.
    Succes, maar geniet er vooral van.
    Liefs myrna

  • 22 Februari 2007 - 10:14

    Blauwe Ogen:

    jij hebt zoveel vragen, waar wij je zo graag antw op zouden willen geven.......
    Maar bruine of blauwe ogen, antwoorden doen ze niet.
    Kijk naar je eigen ogen in de spiegel, of naar je ziel als je ze sluit. Zij zullen je op den duur het meest kunnen vertellen.
    Lieve groeten van je soms net zo verdwaalde en reizende zus. Dikke kus

  • 22 Februari 2007 - 20:23

    Marjolein:

    Meid, ik zou zeggen geniet van elk moment in je leven. Waar je ook bent op deze wereld. Op een gegeven moment komt het antwoord op al je vragen vanzelf voorbij.

    X lein

  • 06 Maart 2007 - 19:52

    Soner:

    hı ı hope you fınd your boyfrıend ????........ no no ıt was a joke ..ı hope you are ok wıth hım now and ııts realy nıce pıc ı lıke taht..take care your self..doei doeii

  • 06 Maart 2007 - 19:53

    Soner:

    hı ı hope you fınd your boyfrıend ????........ no no ıt was a joke ..ı hope you are ok wıth hım now and ııts realy nıce pıc ı lıke taht..take care your self..doei doeii

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Turkije, Istanbul

Rianne

Met mijn hoofd in de wolken en de wereld aan mijn voeten.....

Actief sinds 11 Juni 2006
Verslag gelezen: 68
Totaal aantal bezoekers 45200

Voorgaande reizen:

16 Juni 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: