Weekje Europa hoppen.. - Reisverslag uit Stockholm, Zweden van Rianne Wetering - WaarBenJij.nu Weekje Europa hoppen.. - Reisverslag uit Stockholm, Zweden van Rianne Wetering - WaarBenJij.nu

Weekje Europa hoppen..

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Rianne

25 Maart 2007 | Zweden, Stockholm

In dit tijdperk waarbij elke ster moet kunnen schaatsen, Froukje haar man schijnt te moeten zoeken op tv en de woorden 'krabbelen', 'hyven','skypen' en 'prang' hun weg zoeken naar het woordenboek, gaat ook mijn leventje lekker door.

Tijd voor een update dacht ik zo. Alweer veel te lang geleden...
Helaas gaan er een aantal belevenissen ongeschreven de geschiedenis in en zullen enkel in foto-formaat en in mijn herinnering voortleven. De reden hiervoor is twee-ledig. Allereerst wil ik je niet vermoeien met verhalen uit het inmiddels alweer lang vervlogen verleden. Ten tweede maak ik de laatste tijd zoveel nieuws mee dat ik merk dat mijn geheugen soms even de weg kwijtraakt. (word ook een dagje ouder hè).

Afgelopen weken heb ik mijn wereldbeeld mogen verbreden met een bezoek aan Noord-Korea en Canada. Heerlijk genoten en veel geleerd.

Maar dat ook een weekje "Bippen" (door Europa crossen) heerlijk kan zijn heb ik afgelopen week aan den lijfe mogen ondervinden!! Je moet het eigenlijk zelf meemaken om te begrijpen wat deze wereld inhoudt, maar ik zal proberen een klein tipje van de sluier op te lichten..... Eerst maar even de 'route':

za: AMS-IST
zo: IST-AMS
ma: AMS-MAD
di: MAD-AMS
AMS-GOT
wo: GOT-AMS
AMS-ARN
do: ARN-AMS

(daarbij is GOT Gothenburg en ARN Stockholm) Verder schat ik de gemiddelde intelligentie van mijn lezer dusdanig in dat de andere bestemmingen voor zich spreken ;)

Allereerst dus Istanbul. Heerlijk om weer even daar mijn benen op de grond te zetten!! Verwonderende gezichten in het vliegtuig n.a.v. mijn Turks (wat overigens zeer positief en hoog werd gewardeerd... Toch maar doorzetten die cursus???).
Nee Ersin was er helaas niet, dat was minder leuk maar helaas niet anders. Na als een prinsesje geslapen te hebben in één van de meest luxe hotel vroeg opgestaan en geslenterd langs de zee om vervolgens voldaan een heerlijk turks ontbijt te nuttigen. Wat wil je nog meer....?

Na een nachtje thuis slapen kon de echte week beginnen. 4 nachten van huis en iedere nacht een ander hotel. Zou dat bevallen?? Jaaaaaaaaaaaa dat deed het! Zo zit je te dineren in Madrid, dan op een terrasje in Gothenburg, shoppen in Stockholm en overal uitgebreid in bad.
Superleuke crew mee en hebben we ons de hele week ontzettend vermaakt.

Wanneer er zomers gasten naar huis gingen zeiden deze vaak : "fijne vakantie nog!" Dan dachten wij met een zure glimlach "je moest eens weten..."
Maar dit... Afgelopen week voelde als een vakantie. Het is gewoon zo. Kan er helaas niks minder moois van maken. Wat een baan.
Het werk vind ik heerlijk, hoe de koffie gezet moet worden en waar ik wat kan vinden is inmiddels duidelijk. De gezelligheid met crew is ongelofelijk en voor degene die mij een beetje kennen weten dat ik het lekkere slapen in luxe bedden, luieren in grote baden en uitgebreid dineren op een nóg grotere waarde kan schatten ;)!

Zojuist zag ik dat er de komende maand een Ghana samen met Jos op het programma staat, 5 dagen Suriname en dat ook mijn aangevraagde Istanbul gehonoreerd is :)
Maaaaar eerst nog een weekje BIPPEN en volgende week zelfs samen met mn zus!! Dat is leuk, leuk, leuk! Gezellig samen!

De enige keerzijde is het feit dat ik deze maand welgeteld 6 dagen in Nl zal zijn... Er zo'n 21 mensen in de rij staan voor een 'bijkletssessie' en ik jullie allemaal mis!!! Maar goed, geduld is een schone zaak en ik krijg er heel wat voor terug.
Ik geniet. Volop. En ik hoop je met mijn verhalen een beetje te kunnen laten meegenieten!

Liefs Rianne

  • 25 Maart 2007 - 18:12

    Kevin:

    Je hebt je draai duidelijk gevonden popje! Ga zo door!! kus

  • 25 Maart 2007 - 19:39

    Jonna:

    Genieten genieten genieten meis!
    Zie je donderdag @ ons vaste stekkie!

    Have fun deze week!
    kus

  • 26 Maart 2007 - 07:28

    Meta:

    Nog 6 nachtjes slapen en dan 1 april!! Nee het is geen grap!Wordt wel grappen!
    Maak je borst maar nat!
    Kus van je purser next week!

  • 26 Maart 2007 - 08:22

    Guus :

    Hoi Rianne,

    Je weet dat ik computers,sms-en, chatten en alle andere digitale-sh.t haat. Maar ik vind dat ik nu wel een uitzondering moet/wil maken. Ik ben blij dat het goed met je gaat, dat het vliegen je kan bekoren en dat er zelf een tripje met je zus mogelijkerwijs in kan zitten. Nou, wie weet.
    Rianne, het ga je goed en tot snel maar weer. De bladeren zijn al weg dus ik moet een ander klusje gaan bedenken. hahahaha!

    Gr. Guus

  • 26 Maart 2007 - 14:27

    Re:

    Heeej!! Dat klinkt allemaal wel weer heul goed! En wat gaaf dat je met meta gaat vliegen! Geniet er van!!
    Tot snel...
    Liefs re

  • 28 Maart 2007 - 12:33

    Caroline:

    Wij gaan morgen gezellie een hapje eten in Den Bosch!! Ik ga je straks ff bellen om een tijd af te spreken!!
    Dikke kus!

  • 29 Maart 2007 - 18:39

    Geja:

    Meis, ik ben zó blij voor je!!! Heerlijk deze verhalen van je te lezen.
    Die 6 dagen..en 21 mensen...mmm:( Ik wil je wel nog even spreken iig hoor!
    Dikke knuffel,
    Geja

  • 06 April 2007 - 08:39

    Myrna:

    Hey rianne,

    Wat fijn om te lezen dat je het ook zo naar je zin hebt. Ik ga morgen weer eens naar DAR...
    Many happy landings...

    kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zweden, Stockholm

Rianne

Met mijn hoofd in de wolken en de wereld aan mijn voeten.....

Actief sinds 11 Juni 2006
Verslag gelezen: 112
Totaal aantal bezoekers 45204

Voorgaande reizen:

16 Juni 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: