Jarig!! - Reisverslag uit Bodrum, Turkije van Rianne Wetering - WaarBenJij.nu Jarig!! - Reisverslag uit Bodrum, Turkije van Rianne Wetering - WaarBenJij.nu

Jarig!!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Rianne

03 Oktober 2006 | Turkije, Bodrum

En ja hoor, alweer een jaartje ouder :)!

Zo aan de vooravond van mijn verjaardag wijze overdenkingen gehad (bedankt nog voor al jullie lieve en vooral mooie reacties hierop!, maar vervolgens de volgende dag een heerlijk 'platte' verjaardag gehad, als ik het zo mag noemen haha!

Vrijdagavond zijn we met het team bijeengekomen bij Ersin thuis en daar hebben we een drankje gedaan totdat het twaalf uur was. Het huis was versierd met balonnen en slingers (om me toch nog een beetje het gevoel te geven dat ik een soort van 'thuis' was en er was een heerlijke chocolade taart voor me gekocht!
Meet haar cadeautjes uitgestalt op tafel en het feest kon beginnen!

Wel met een beetje een dubbel gevoel en een paar traantjes van gemis van familie en vrienden uit Nederland.

ik was er werkelijk verbaasd over hoeveel mensen uit zichzelf bedacht hadden dat het hier een uur later was en dus heel netjes om 23 uur nl tijd aan de telefoon hingen of een sms stuurden!

Na de eerste verjaardagsliedjes en drankje zijn we 'even een drankje gaan doen'... wat uiteraard resulteerde in een nacht waarin de oogjes te kort zijn dichtgeweest en het mondje te lang gewerkt heeft. Praten, drinken, kletsen, nog een, nog eentje dan, nog éééééén daaahahahahan....!
Zelfs de karaoke leek ineens best een optie....

Verder hadden mn collegaatjes een halve sarah gemaakt (helemaal leuk!) en mn hele bureau op kantoor versierd (zie ook de foto's!).
's avonds zijn we zoals het uiteraard in deze luxe badplaats hoort chique wezen dineren.....

ik heb genoten van wederom alle lieve mensen om me heen, van de mensen thuis die toch ook aan me hebben gedacht en met liefde geaccepteerd (;)) dat er ook mensen en situaties zijn waar je niet blij van wordt (omdat je gedacht en gehoopt had dat die mensen het princcipe uit het oog uit het hart, uit het hart uit het hoofd niet zouden bevestigen...).

Al met al dus een mooie verjaardag met een lach en een traan.
ik heb wat foto's geplaatst van algemene dingen en uiteraard van mn verjaardag :)!

Tot snel lieve mensen!

Renaat, bedankt voor je kaartje! ik wilde je smsen maar heb je nummer niet!

Meet en Guus, zo leuk die cadeautjes, dank jullie! Meet nog maar een weekje!!

Lau, geen Stressel op Tessel!!

Nienke, ik wellicht een aandachtstrekker, maar jij beetje lafaard he, volgende x weer gewoon je eigen naam ok ;)!

Mam en pap, ik heb de brief en kaart!! Lief en zo leuk!

Fenna meisje, bedankt voor de hiep hiep hoeraatjes met je papa en mama!

Ge, nog even volhouden eeuhm, binnenhouden hoor haha!

Luca, is de tapas al klaar!

Arno, bedankt voor je reactie! Kan me alleen niet voorstellen dat jij je laat leiden door de gekte van de dag in het hectische nederland!

Hey Willem, zijn je brooks al ingelopen ;)!

Britt, Ria en Aud, snel een reunie he!

Alle rest die ik nu even vergeet een dikke knuffel!!

  • 03 Oktober 2006 - 15:24

    Alwin:

    Nou Nou Nou, nu heb ik al dertig reacties achter gelaten op deze prachtige site en niet 1 keer mijn naam in het rijtje bedankjes... Fijn ex-collega ben jij hoor!!! xxx

  • 03 Oktober 2006 - 15:40

    Kyra:

    nou die reactie was eigenlijk niet zozeer van nien, als van ons tijdens ploegeten, nien had alleen in alle verwarring, jouw naam ipv haar eigen opgeschreven. Fijn dat je n goede verjaardag hebt gehad.

  • 03 Oktober 2006 - 15:46

    Daniel:

    Heb je het druk zaterdag?????ben van plan om ff naar Turkije te gaan
    daniel

  • 03 Oktober 2006 - 15:48

    Luca:

    Ik heb alle inkopen vast ingevroren anders bederfd alles maar met de tapas gaat helemaal goed komen ;)

    Dikke xx Luca

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Turkije, Bodrum

Rianne

Met mijn hoofd in de wolken en de wereld aan mijn voeten.....

Actief sinds 11 Juni 2006
Verslag gelezen: 77
Totaal aantal bezoekers 45200

Voorgaande reizen:

16 Juni 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: