Ode aan Alwin!! - Reisverslag uit Bodrum, Turkije van Rianne Wetering - WaarBenJij.nu Ode aan Alwin!! - Reisverslag uit Bodrum, Turkije van Rianne Wetering - WaarBenJij.nu

Ode aan Alwin!!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Rianne

03 Oktober 2006 | Turkije, Bodrum

Lieve lieve lieve mensen!

Dit is een ode aan mijn zeer gewaardeerde, geliefde en bijzonder charmante ex-collega Alwin Barten!!
Voor degene die Alwin niet kennen, Alwin is een toppertje! Gezellig, spontaan, sociaal, feestbeest, intelligent, heerlijke womanizer, maar bovenal één van de meest trouwe bezoekers van mijn site die nooit te beroerd is om een persoonlijke noot achter te laten!

Alwin, op z'n turks: SENi COK COK COK SEViYORUM!!

Tot snel, kus!

  • 04 Oktober 2006 - 12:38

    Alwin:

    Fantastisch, Fantastisch... Voor de mensen die mij inderdaad willen leren kennen ga naar mijn Hyves.. Of stuur me eens een mailtje..( vooral leuke vrouwen!!! Alwin_barten@hotmail.com... hahhaha xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Turkije, Bodrum

Rianne

Met mijn hoofd in de wolken en de wereld aan mijn voeten.....

Actief sinds 11 Juni 2006
Verslag gelezen: 204
Totaal aantal bezoekers 45200

Voorgaande reizen:

16 Juni 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: