Laatste weekjes en zus! - Reisverslag uit Bodrum, Turkije van Rianne Wetering - WaarBenJij.nu Laatste weekjes en zus! - Reisverslag uit Bodrum, Turkije van Rianne Wetering - WaarBenJij.nu

Laatste weekjes en zus!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Rianne

15 Oktober 2006 | Turkije, Bodrum

Lieve allemaal,

Het is weer een beetje langer geleden, maar daar heb ik een hele goede reden voor. Mijn zus is een paar daagjes langs geweest!
En wat hebben we genoten, helemaal top!

Het was kort maar krachtig, maar ik ben er wel weer achter gekomen dat ik een geweldige zus heb! Meet bedankt!

Dinsdagmiddag heb ik haar samen met Ersin van de luchthaven gehaald en hebben we lekker bijgekletst en 's avonds Bodrum ingegaan. Het idee was een beetje winkelen maar we hadden elkaar zoveel te vertellen dat de meeste winkels volledig aan onze aandacht voorbij gingen. Uiteraard waren de 'mooie meisjes, lekkere kontjes en kopje thee' niet van de lucht, maar ook dat ging aan ons voorbij.
lekker een hapje gegeten en samen in slaap gevallen. De volgende dag heb ik meet meegenomen het schiereiland over. Lekker genieten van elkaar en het mooie landschap hier.
Die avond hebben we ons heerlijk laten verwennen in de hamam en begon meet zich langzaam te beseffen hoe mooi het leven hier kan zijn.
De volgende dag zou ik alleen 's ochtends moeten werken, maar dat werd ons niet gegund. Een of andere mevrouw belde me s nachts wakker dat ze mishandeld was door haar (turkse :)) man en direct naar Nederland wilde. Alles bij elkaar heb ik me die donderdag zeker 4 uur uitgesloofd voor deze dame dat ze die vrijdag naar huis kon.... Toen wilde ik haar bereiken om het nieuws mede te delen, kon ik haar niet bereiken... Vertelde de receptie van het hotel dat ze weer bij manlief in bed lag....!!!! İk haar nieuwe terugvlucht geannuleerd, ben ik net thuis, belt mevrouw in paniek dat ze toch ECHT weg moet en wilt. İk weer alles op alles gezet om de vlucht te reserveren... Volgende ochtend besluit mevrouw om toch niet mee te gaan... NOU VRAAAAAG İK JE!!! Daar was mn dag dus weg.
Om onszelf een beetje te verwennen zijn we toen naar de kapper gevlucht en hebben we ons heerlijk laten verwennen met manicure, pedicure, harsen, wassen, fohnen en epileren. Luxe luxe luxe (hoewel het resultaat he meet.... haha!)

's Avonds zijn we heerlijk uit eten geweest en was het al met al toch weer een mooie dag.
Alle stress heeft me wel wat tol gekost. De volgende dag met een te erge hoofdpijn weer aan het infuus gelegd en n spuit in mn bil. İnmiddels ben ik niet meer bang voor een naald :(!
Meneer de amateur heeft s ochtends 3x misgeprikt voor het infuus en dat was NİET leuk!!
Heerlijk 3 uur geslapen in t ziekenhuisbed met mn zus ernaast, veilig en vertrouwd snel weer de oude :)!
Het waren mooie dagen en ik mis mn zus nu al!!

Nog 3 weken lieve mensen en dan zit het er weer op... Geniet nog even van deze foto's en tot snel!

Heel veel liefs en dikke knuffel,
Rianne

  • 16 Oktober 2006 - 07:19

    Meta (zus):

    mis jou ook!!!! Heb ontzettend van je genoten! Leuke foto's en snel tot ziens!!
    Dag lieve meid, kussies ***

  • 16 Oktober 2006 - 17:24

    Geja:

    Meis, ik kijk er enorm naar uit dat je weer terugkomt!
    Ennuh..zag ik het nou goed?:) Fotootje?
    Hier gaat alles naar wens, wil ook wel zo luxe verwend worden, maar helaas,ik mag niet meer vliegen...

    tot snel, geniet ngo van deze weken!
    Dikke knuffel van mij

  • 17 Oktober 2006 - 07:49

    Re:

    Heeeeej! Leuk zeg dat je zussie langs is geweest!! Nog ff en dan ben je idd weer terug!! Geniet nog lekker van de laatste weekjes daar! Ohja, ik ben begin december klaar met afstuderen, dus nog maar heel ff ;-) en.... ik heb al een baan!! Vette shit!!
    Tot snel!! Liefs re

  • 18 Oktober 2006 - 09:59

    Evelien:

    Hi meis,

    Leuke foto's. Wou dat ik ook nog kom komen, maar het gaat me echt niet lukken. Ik hoop je snel weer te zien!!

    p.s.ik ga met Jostie naar het gala van Drift... lache hè!!

    Dikke knuffel

  • 19 Oktober 2006 - 07:16

    Luca:

    Hey Rianne,

    Loop ik gister door Utrecht naar een Mexicaans Rest. op zoek denk ik die Rianne weet dat wel en is al thuis. Maar helaas... ik was te voorbarig zie ik ;). Maar lekker eten is gelukt hoor...

    Tot snel

    x Luca

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Turkije, Bodrum

Rianne

Met mijn hoofd in de wolken en de wereld aan mijn voeten.....

Actief sinds 11 Juni 2006
Verslag gelezen: 93
Totaal aantal bezoekers 45203

Voorgaande reizen:

16 Juni 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: