Laatste berichtje Bodrum.... - Reisverslag uit Bodrum, Turkije van Rianne Wetering - WaarBenJij.nu Laatste berichtje Bodrum.... - Reisverslag uit Bodrum, Turkije van Rianne Wetering - WaarBenJij.nu

Laatste berichtje Bodrum....

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Rianne

25 Oktober 2006 | Turkije, Bodrum

Daar gaan we dan, ik schuif hier achter de computer om jullie een laatste berichtje vanuit Turkije te schrijven. Gek is het wel, dubbel ook. Aanstaande maandag vliegen we terug. Anja is al weg. Caroline gaat haar vriendje opzoeken in Adana en als het goed is zitten we dus aanstaande maandag met de overige vijf dames op de vlucht terug naar Nederland. De laatste Nederlandse vlucht die hier dit seizoen vanaf de luchthaven van Bodrum vertrekt....

Het ticket is binnen, de laatste spullen op kantoor ingepakt. ik vlieg met de HV 962. Vertrektijd Bodrum: 11:45, aankomsttijd Amsterdam: 14:30.

Het is niet dat er niks meer gebeurt hier of te vertellen valt. Afgelopen week heb ik jaja, weeeer een auto-ongeluk gehad :-(! Op een parkeergarage hebben mijn collega Caroline en ik elkaar een klein kusje gegeven.... Met een scheut ellende in mijn maag hebben we wel van totale wanhoop in een flinke lachstuip gelegen met z'n allen. Hele nacht op politiebureau gezeten, alcohol tests in het ziekenhuis, noem het maar op. Flinke blikschade en geen verzekering die dat gaat betalen... Bij wie mag ik eten komende maand????
Hoeveel ellende kan een team hebben in 1 seizoen?

Zo heeft namelijk Krista afgelopen week samen met een vriendinnetje, op haar verjaardag, een scooterongeluk gehad... Alles nog heel maar wel een hoop ellende met ziekenhuis, politie en verzekering.
Daarnaast hebben we vanacht bezoek gehad van een oude bekende die het nodig vond met een dronken hoofd even de boel in te komen trappen.... Weer politie en alle ellende daar om heen.
ik ben blij dat de gasten daarentegen (even afkloppen) zich deze laatste weken redelijk rustig houden........

in de andere apartementen zijn onze collegaatjes hun spullen al langzaam aan het pakken. Kris en ik zijn nog niet zo ver. Stellen het uit. ik hoef die koffer nog niet te zien, wil mn foto's nog niet van de wanden halen.... En aan de andere kant is het ook wel mooi geweest... Bodrum sluit haar poorten. Het schiereiland maakt zich op voor een winterslaap. De stranden worden leeggehaald, kroegen, restaurantjes en winkels openen de deuren niet meer, maar timmeren ze dicht met houten planken en plakken ze af met kranten. Het is klaar. Weer een seizoen voorbij.

Met afwisselend een lach en een traan. Wederom heb ik veel mensen leren kennen. Ben erachter gekomen dat het leven echt echt echt niet altijd mooi en eerlijk kan zijn, maar heb bovenal genoten. Genoten van de keuze om te gaan. Het leven met beide handen heb aangegrepen. Gevloekt, gehuild, getierd heb ik hier, maar bovenal geleefd!
Het was mooi, heel mooi, maar eerlijk gezegd ben ik voor het eerst ook wel weer een beetje blij dat ik naar huis mag met een mooie nieuwe uitdaging in het vooruitzicht!!!

Tot snel lieve mensen,

Dikke knuffel Rianne.

  • 25 Oktober 2006 - 10:45

    Luca:

    Goede reis,

    En ik spreek je wel weer als je terug bent....

    Geniet maar van de mooie dingen die je weer opgedaan hebt met je bezoek aan Turkije dat is aangenamer denk ik dan de mindere.........

    Doei x Luca

  • 25 Oktober 2006 - 12:01

    Merijn:

    Ik vind het ook wel is mooi geweest!!!!

    Tot snel, x

  • 25 Oktober 2006 - 12:15

    Jonna:

    Tot snel lieverd, ik zie je maandag!!
    kus

  • 25 Oktober 2006 - 13:39

    Rene:

    yeeeeeeeeaaaaaaaaah!!!

  • 25 Oktober 2006 - 13:51

    Raymond:

    heeee lieverd,

    Heb je net een opbeurend sms gestuurd en dus genoeg redenen om terug te komen. Weet natuurlijk hoe is het is om terug te gaan, klote maar ook fijn! als het een beetje meezit kunnen we binnenkort samen hele mooie reisjes maken met dat blauwe toestel!!!! Geniet nog de laatste daagjes en succes om van iedereen afscheid te nemen!

    kus

  • 25 Oktober 2006 - 14:26

    Laurie:

    Zin om naar huis te gaan, dat is nou wat ik wil horen! Ik kan maandag helaas niet naar schiphol komen, laatste belangrijke college vóór mijn college, maar zie je hopelijk zo snel mogelijk! In ieder geval gaan we de 12e naar texel! Jeee! Succes met het afscheid daar! X

  • 25 Oktober 2006 - 14:42

    Anoek:

    Ha meis.Goed om te horen dat je het zo fijn hebt gehad, een goede keus hebt gemaakt om toch weer naar Bodrum te gaan. Maarre...en dit is heel egoïstisch: ik ben blij dat je volg.week weer in NL bent.Ik kijk ernaar uit om je weer in levende lijve te zien/spreken. Sterkte en veel plezier de laatste paar dagen, liefs.

  • 25 Oktober 2006 - 15:23

    Mandy:

    hi Rian,

    Kan me voorstellen dat je met gemengde gevoelens weggaat! Ik zie je volgende week in ons mooie huissie!
    Geniet er nog ff van & een fijne terugreis,

    dikke kus van je bovenbuuf

  • 25 Oktober 2006 - 16:18

    Geja:

    He meis!

    Fijn dat je weer terug komt hoor. Ben heel erg benieuwd naar alles! En gewoon je weer lekker een keertje zien. Denk niet dat ik er bij ben op Schiphol, maar hoop dat je dat deze hoogzwangere vrouw kunt vergeven...Dikke kus en een hele goede reis gewenst!

  • 25 Oktober 2006 - 22:24

    Papa En Mama:

    Hoera!!!!!!

    Dikke Kus

  • 26 Oktober 2006 - 08:50

    MRF:

    He bartje,

    Wij zijn ook weer blij dat je terug komt en wat dat eten betreft kom maar snel een keertje naar Amersfoort.

  • 26 Oktober 2006 - 10:27

    Gurel:

    Owww rianne is echt zo mooi he wat je allemaal hebt getypt allemaal de waarheid:( ik mis bodrum whaaaaaaaa:P ik wil terug:(
    We hebben veeeel meegemaakt lieverd en van zulke dingen kun je heel veel leren!
    En weer ongelukje gehad met Caroline?
    Beterschapje weer(K)
    Dan stop ik weer lieverd.
    Hoop je snel weer te zien!
    Je weet de wereld is heel erg klein:D

  • 26 Oktober 2006 - 10:32

    Meta:

    ................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................je weet wel,........ en meer,...............Liefs tot snel X

  • 06 November 2006 - 11:06

    Anja:

    Hey meis, blij dat je weer thuis bent??
    Wat is je emailadres?
    Ene is het nog goed afgelopen met de auto's??

    Groetjes uit de achterhoek

  • 07 November 2006 - 16:26

    Bram H Te U:

    He lieverd,

    Het is maar goed dat ik af en toe mijn hotmail nog eens bekijk en wat zie ik daar!! Een link naar jouw hele mooie inspiratievolle, emotionele reissite!!
    Als ik dat had geweten had ik je wat frequenter bezocht. Hoop je snel weer eens te spreken!!

    x Bram

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Turkije, Bodrum

Rianne

Met mijn hoofd in de wolken en de wereld aan mijn voeten.....

Actief sinds 11 Juni 2006
Verslag gelezen: 106
Totaal aantal bezoekers 45206

Voorgaande reizen:

16 Juni 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: