Eerste ICA vluchtje! - Reisverslag uit Dodoma, Tanzania van Rianne Wetering - WaarBenJij.nu Eerste ICA vluchtje! - Reisverslag uit Dodoma, Tanzania van Rianne Wetering - WaarBenJij.nu

Eerste ICA vluchtje!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Rianne

22 Januari 2007 | Tanzania, Dodoma

Jaja lieve mensen,

Aanstaande donderdag gaat het dan echt gebeuren! Na 2 mooie eerste trainingsvluchten in Europa, waarvan wel één erg turbulente, gaat dan het echte werk beginnen...

Bestemming is Dar es Selaam, waar de thermometer op dit moment een slordige 32 graden aanwijst, de malaria-mug verscholen zit te wachten, palmbomen zachtjes wuiven in de wind en de marktkramen al opgesteld staan...

Ben benieuwd naar wat deze reis me gaat brengen en uiteraard ga ik jullie daarvan op de hoogte houden!

Wish me luck!!

Liefs Rianne

  • 22 Januari 2007 - 21:44

    Je Broer:

    Lief zusje. Ik ben trots op je. Nog van harte gefeliciteerd met het halen van je examen Engels. Ik hoop dat deze vlucht een iets minder turbulente zal worden en dat je daar even lekker de tijd neemt om bij te komen van al je ervaringen. Je krijgt een kusje van je nichtje Fenna en je neefje Jeppe (en uiteraard van Maudie en van mij) Nogmaals goede reis en veel plezier.

  • 23 Januari 2007 - 06:50

    Audrey:

    Hey meis! Heel veel succes en geniet ervan!

  • 23 Januari 2007 - 10:25

    Geja:

    Wow! Geniet ervan hoor! Lekker warm daar...mmm!
    Dikke kus van mij en Guus. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 23 Januari 2007 - 12:23

    Luca:

    Heel veel succes Rianne...

    Dat het een geweldig mooie ervaring mag zijn voor je!!

    xx Luca

  • 23 Januari 2007 - 13:00

    Gurel:

    Schat,

    Ik hoop dat je je er zult vermaken! Jij verdient echt de beste in deze wereld!! Ik hoop dat je er van zult genieten!!
    En by the way bedankt voor je mooie kaart voor m'n verjaardag, was echt superrrrrr mooi:D ik was er echt heel blij mee:D Dankje wel schat.
    En in de liefde? wens ik je ook veel geluk en ik hoop dat je op een dag gelukkig zult zijn me wie je wilt zijn en ik hoop dat dat nog steeds Ersin zult blijven, en vergeet wat je in het verleden hebt meegemaakt want deze leven gaat alleen om je toekomst en jij zult het wel bereiken!!!

    Ik wens je ECHT ALLES WAT JE HARTJE BEGEERD ZULT KRIJGEN!!



    Liefs, kussssss GUREL:D

  • 21 Februari 2007 - 12:25

    Collega Van De Klem:

    Lieve Rianne,

    Nog gefeliciteerd met het behalen van je diploma en welkom bij de KLM.
    Ik heb een hele leuke vlucht met je gehad. Ook wil ik je graag bedanken voor de geweldige dag in Dar.
    Liefs, Myrna

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Tanzania, Dodoma

Rianne

Met mijn hoofd in de wolken en de wereld aan mijn voeten.....

Actief sinds 11 Juni 2006
Verslag gelezen: 117
Totaal aantal bezoekers 45207

Voorgaande reizen:

16 Juni 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: