Life's good - Reisverslag uit Birmingham, Verenigd Koninkrijk van Rianne Wetering - WaarBenJij.nu Life's good - Reisverslag uit Birmingham, Verenigd Koninkrijk van Rianne Wetering - WaarBenJij.nu

Life's good

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Rianne

30 Maart 2007 | Verenigd Koninkrijk, Birmingham

Life's short, make the best of it.....

De eerste zonnenstralen van het jaar doen je overal goed. Waar je op dat moment ook bent. Ik koester het leven iedere seconde. Het kan zo voorbij zij...

  • 30 Maart 2007 - 20:34

    Jantine:

    We blijven de regisseur (zolang dat kan)

    Slaap lekker!! Dikke x

  • 31 Maart 2007 - 11:48

    Michiel:

    He hoi...

    Nou ik geniet ook heerlijk van de eerste zonnenstralen hoor!
    Maar wel in Kreta...
    spreek je snel dan gaan we een plan de campagne maken!

    XX Michiel

  • 01 April 2007 - 01:13

    John:

    wat een diepzinnigheid..ben je daar wel oud genoeg voor..

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Birmingham

Rianne

Met mijn hoofd in de wolken en de wereld aan mijn voeten.....

Actief sinds 11 Juni 2006
Verslag gelezen: 67
Totaal aantal bezoekers 45202

Voorgaande reizen:

16 Juni 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: